دبیرستان صدرا (دوره اول) فارسان

وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی

دبیرستان صدرا (دوره اول) فارسان

وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی

دبیرستان صدرا (دوره اول) فارسان

ورودی از پایه ششم به هفتم در این آموزشگاه از طریق مصاحبه ورودی علمی - اخلاقی انجام گرفته و در طول سال تحصیلی با اجرای برنامه های دقیق و علمی از طریق برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی و کلاس های فوق برنامه، همچنین با برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی از طریق تشکیل کلاس های خط تحریری، اخلاق و احکام، برگزاری اردوهای برون استانی و درون استانی، تشکیل المپیادهای ورزشی و... سعی در ارتقای سطح علمی و اخلاقی دانش آموزان عزیز دارد.

طبقه بندی موضوعی

مروج سلامت و بهداشت

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ق.ظ

این آموزشگاه از مدارس مجری و مروج بهداشت در سطح شهرستان فارسان می باشد اعضای محترم شورای دانش اموزی با همکاری کمیته ی بهداشت این شورا ، نحوه ی عملکرد بهداشتی و مروجین سلامت را عهده دار بوده است تعداد 14 نفر سفیر سلامت با نشان سفیران سلامت در طول سال تحصیلی مشغول به همکاری در این زمینه بوده اند ، تعداد 14 نفر هم در طرح دادرس در زمینه های فرهنگی آموزشی ، بهداشتی  شرکت داشتند با عنوان آمادگی دانش آموز برای روزهای سخت که مدارک آن تعداد ساعات تدرییس شده و تصاویر مربوطه موجود می باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۷
دبیرستان دوره اول صدرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی